sobota, 4 sierpnia 2012

Wielkie rozdawanie ♥

- O MOJ BOZE!! - drzwi na lotnisko otworzyly sie, a ja nie umialam uwierzyc.
Wiedzialam, ze chlopcy maja duzo fanow w Polsce... ale az tyle?!
- O FUCK! - Ola stanela kolo mnie.
- Nie? - zapytalam nie odrywajac wzroku od tlumu.
- NO! - Justyna i Zuza stanely kolo nas.
- Ale... NO!! - Chlopcy rowniez nie mogli uwierzyc.
Pomimo poznej godziny zaden z fanow nie wygladal na zmeczonego.
Wszyscy piszczeli, krzyczeli... ogolnie obled!
Kilka osob rozpoznalo mnie, Ole, Justyne i Zuze.
Zrobili sobie z nami kilka fotek.
- Ach ta slawa! - zasmiala sie Justyna, zarzucila swoimi nieziemsko dlugimi wlosami i ustawila sie do kolejnego zdjecia.
Ona sobie jakos radzila.
Ja, Ola i Zuza zdecydowanie sie zamotalysmy.
Po chwili Ola stracila sie gdzies w tlumie z Maxem, a ja z Zuza zostalysmy same... 
Polscy fani sa zdecydowanie najglosniejsi!
No, ale w koncu... bitches! O TO CHODZI!
Chlopcy podostawali przerozne rzeczy... od koszulek po staniki i skittlesy.
Oczywiscie zostali poproszeni rowniez o followniecia na twitterze.
Nie dalo sie jednak tego opanowac wiec po chwili Jay stwierdzil zeby zapisywac nicki na kartce... U MNIE!
- Dzieki! - krzyknelam do niego i usmiechnelam sie ironicznie.
Dla tych ludzi zrobilabym naprawde wszystko!
Ale bylo ich tam mnostwo i wiedzialam, ze tak szybko nie wyjdziemy z tego lotniska!
Kolejka zaczela se robic coraz dluzsza... a ja nie wiedzialam co mam poczac.
W koncu jedna dziewczyna zaproponowala zeby wyslac to wszystko na emaila!
Wszyscy sie zgodzili.
Szybko na komorce zalozylam maila i od razu go podalam.
Juz po chwili czulam jak moj telefon wibruje, a dookola bylo widac fanow z telefonami.

Gdy chlopcy " zaspokoili " wszystkich fanow, na dworze bylo juz jasno.
Dopiero wtedy zaczelam rozpoznawac niektorych ludzi.
Jeszcze niedawno pisalismy na twitterze, rozmawialismy na skype i rozmyslalismy jak sciagnac zespol do Polski...
Glupio poczulam sie nie stojac wraz z nimi... no niby stalam, ale nie w tym sensie.
Zawsze sobie wyobrazalam jak bede czekala na przylot chlopakow... zdjecia... autografy....
Pomyslalam, ze tak nie moze byc!
Tyle ludzi przyszlo na lotnisko i co? I koniec? NIE!
Szybko podeszlam do Martina i zapytalam ile dostal wejsciowek na gale EMA.
- No... kilka... - odpowiedzial mi ziewajac.
No w koncu byla juz 5!
Od 2:30 bylismy na lotnisku.
- Ile!? - krzyknelam.
- Chyba... 30.. - wydukal.
- Jibnij sie w czolo bedzie wesolo!! - walnelam go. - Polskie gwiazdy dostaja po 500 a wy macie 30?!
- Aha... no to 300... Tak! Trzysta! - odpowiedzial pewnie.
Zmierzylam tlum wzrokiem... nie bylo tam wiecej niz trzysta osob.
Stanelam na jakichs schodach.
- Halo! - lekko unioslam glos.
Nikt mnie jednak nie sluchal.
- HAAAAALOOOOO! - wydarlam sie na cale lotnisko.
- Boze! Co sie stalo? - Tom sie przestraszyl.
- To tylko Agata... - Ola pokrecila glowa.
- Dziekuje za uwage! - usmiechnelam sie. - Mam dla was pewna niespodzienke.... Jeszcze niedawno wraz z dziewczynami rozmawialysmy z niektorymi z was i wyobrazalysmy sobie jak to bedzie kiedy pojedziemy na koncert TW.... My juz przezylysmy to kilka razy... - mowilam jednak nikt nie wiedzial o co mi chodzi. - Osobiscie czulabym sie glupio widzac was wszystkich odchodzacych stad jedynie z autografami i zdjeciami... - Ludzie patrzeli na mnie dziwnie. - MAM DLA WAS 300 BILETOW!! - wykrzyczalam.
Wszyscy zaczeli piszczec.
Jay zmierzyl mnie wzrokiem.
- To znaczy chlopcy maja.... - burknelam pod nosem.
Nikt jednak mnie nie uslyszal, ale nie to bylo wazne.

Kazdy z ekipy wzial swoja " porcje " biletow i zaczelo sie wielkie rozdawanie, podczas ktorego wszyscy spiewali mi " sto lat ".
Zroblo mi sie nieeeezmieernie milo!!!


Rozdawanie biletow zajelo nam 2 godziny wiec z lotniska wyjechalismy jakos po 7:00.
Kazdy byl jednak szczesliwy z widoku wszystkich ucieszonych fanow.

5 komentarzy:

  1. Slawa zawsze spoko! :D - J

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha , ale ty masz wyobraźnię :P -Z

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta atmosfera między nimi. Trudno to wykreować.
    Zapraszam na http://odszukac-siebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czasu na lotnisku hardcore. Akcja z wejściówkami świetna :) dobra daj im już odpocząć i next plizz :) - Ceara_Tears

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ;D Ale czy mogłabyś używać takich liter jak np. : "ć", "ł" itp. ? Proszę ;) Wtedy dużo lepiej się czyta :>

    OdpowiedzUsuń