niedziela, 19 sierpnia 2012

" Let's get drunk " ♥

Od czasu gdy wraz z zespolem wrocilismy z Polski do Londynu wydarzyla sie masa rzeczy.
Jay oraz Tom swietowali swoje urodziny.
Tom poznal Kelsey, z ktora zaczal chodzic.
Ja zostalam dziewczyna Jaya ( oczywiscie Justyna, Ola i Zuzia mieszaly w tym swoje palce).
Bywalismy na roznych koncertach.
Zuza poleciala do Kanady gdzie Niall i One Direction mieli trase.
Ogolnie nie nudzilo nam sie!
Staralismy sie spedzac ze soba jak najwiecej czasu poniewaz chlopcy mieli leciec do USA.
Nathan na krok nie opuszczal Justyny, Max Oli... a Ja i Jay przesypialismy cale dnie.
Caly czas skejpowalismy z Zuza.
Tesknilismy za nia!

- Siema ludzie!!! - Tom wparowal do domu. - Co dzisiaj robimy?!
- Nie wiemy... ale pewnie ty nam powiesz. - Ola usmiechnela sie ironicznie.
- No! Wstawac! - Tom spojrzal na nas.
Ola i Max siedzieli na kanapie... to znaczy Ola siedziala na Maxie, a on na kanapie.
Nathan i Justyna lezeli na kanapie obok... wtuleni w siebie i raczej nie wiedzieli co dzieje sie dookola.
Ja i Jay siedzielismy calkiem pod telewizorem powieszonym na scianie i jedlismy chipsy.
- Ty! Patrz jak nas rwie! - zmierzylam Toma wzrokiem.
- Wyjdzmy gdzies! - Tom nas namawial. - Justo lecimy do Nowego Jorku...
- A tam gdzie bysmy szli... bedzie piwo? - Jay spojrzal na Toma unoszac brew.
- Bedzie! - odpowiedzial.
Max, Nathan i Jay wstali natychmiastowo.
Wraz z dziewczynami spojrzelismy na nich wzrokiem typu " Seriously?! ".
Nathan widzial, ze Justyna nie jest zadowolona... Podszedl do niej i ja pocalowal.
- Ok! Tez moge isc! - Justyna wstala szybciej niz Nath gdy Tom oznajmil, ze beda trunki.
Max i Jay stali jednak caly czas przy Tomie.
- Ekhem! - Ola spojrzala na Maxa.
Ten poszedl do niej usmiechajac sie slodko i ja pocalowal.
Ola migiem znalazla sie przy chlopakach.
Teraz wszyscy czekali co zrobi Jay.
On podszedl do mnie i szepnal :
- Ej... wez udawaj, ze sie nabierasz na calusa bo wiem, ze sie nie nabierzesz....
Po czym mnie pocalowal.
Tak jak poprosil tak tez zrobilam, wstalam - oczywiscie smiejac sie przy tym - i podeszlam do reszty.
Nie bylismy gotowi wiec wszyscy rozeszli sie w swoja strone by sie wyszykowac po czym mielismy sie spotkac w mieszkaniu Toma.

Mi, Justynie i Oli szczegolnie nie dlugo zajelo przygotowanie sie do wyjscia.
Szybki make-up i wybranie jakiejs szmatki na wyjscie.

Justyna miala na sobie mala czarna do ktorej zalozyla cieliste szpilki.
Ola ubrana byla podobnie jak Justyna. Mala czarna i granatowe szpilki.
Ja jako, ze nie przepadam za sukienkami wybralam granatowe rurki, ciemne buty na platformie i zwykla bluzke.

Gotowe na impreze wsiadlysmy do taksowki i ruszylysmy do mieszkania Toma.
Wszyscy juz tam byli.
Jay, Max, Natha, Tom Siva, Nareesha, braca Jaya..... oraz Kelsey.
Szczegolnie nie zwrocilam uwagi jak ubrala sie na przyklad Nareesha, albo jak wygladal Jay poniewaz zaszokowal mnie lekko outfit Kelsey.
Sukienka w panterke, blyszczace rajstopy, fioletowe lity, skorzana kurtka i niebieski naszyjnik do tego usta pomalowane wsciekla, czerwona szminka....
- Co to jest?! - zwrocilam sie do Justyny i Oli.
- Udawaj, ze nie widzisz... - Justyna klepnela mnie w ramie.
- Ale jak?! - wciaz stalam i patrzalam na Kelsey.

Po pewnej chwili jakos sie pozbieralam.

Gdy dotarlismy na miejsce Jay poprosil Kelsey zeby zrobila nam wszystkim zdjecie.
Po czym wstawil je na twittera i podpisal " Let's get drunk!! ".

4 komentarze:

  1. Hahaha ! To jest aż zbyt realne ! :D ♥ - O.

    OdpowiedzUsuń
  2. alkoholicy <3
    nie mam pojęcia czemu tak późno to czytam, ale okej XD -Z

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Kiedy kolejny rozdział ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny rozdział :-)
    Udawaj, ze sie nabierasz na calusa haha! i kiecka Kelsey!
    Pijaki haha <3 -C_T

    OdpowiedzUsuń